Кількість котеджних селищ у передмісті Києва з 2005 року збільшилася в три рази і наближається до 80 - експерти

Кількість котеджних селищ у передмісті Києва з 2005 року збільшилася в три рази і наближається до 80 - експерти

УНІАН. У 2008 році в Київській області буде близько 80 котеджних селищ. Про це УНІАН повідомили в консалтинговій компанії SV Development.
Згідно з дослідженням пропозицій на ринку котеджних селищ Київського регіону, з 2005 року по 2007 рік кількість котеджних селищ у приміській зоні Києва збільшилася в три рази і наближається до 80.
За даними компанії, обсяг ринку котеджного будівництва в Київській області становить 1,8 млн. кв.м. (4 тис. котеджів), з яких 360 тис. кв.м. здано в експлуатацію і 1,44 млн. кв.м. перебуває на стадії проектування і будівництва.
Упродовж 2007 р. очікується введення в експлуатацію 20 селищ (500 тис. кв.м.). У 2008-09 рр. заявлено не менше 11 проектів (250 тис. кв.м.). Терміни будівництва решти об`єктів не декларуються (за прогнозами - кінець 2007-2008 рр.).
За розрахунками аналітиків компанії, виходячи з того, що середня вартість 1 кв. м. у котеджах становить близько 1,6 тис. дол., обсяг ринку котеджного будівництва навколо Києва становить 2,9 млрд. дол.
Результати дослідження показали, що 50% котеджних селищ розташовані в зоні до 20 км від міської межі, в 20-25 кілометрах їх зосереджено 27%, і лише 23% пропозицій понад 25 км від Києва.
У кількісному вираженні, 70% ринку займають котеджні селища класу `бізнес` і `еліт`, селища економ-класу і таун-хауси представлені слабо (сукупна частка до 30%).
Водночас, якщо враховувати частку від загальної площі запланованих до введення в експлуатацію будинків (1,8 млн. кв.м.), пропозиція домоволодіння вартістю до 200 тис. дол. Становить 48% від сукупної пропозиції, котеджі понад 500 тис. дол. - 28%, домоволодіння від 350 до 500 тис. дол. - 15%. Трохи (9%) представлені дома вартістю від 200 до 350 тис. дол.
Довідка УНІАН. Компанія SV Development з 2005 р. займається консалтингом на ринку заміської нерухомості та котеджних селищ і маркетинговими дослідженнями ринку.
Идентификатор: 1042