Ігор Завійський: У 2010 році пріоритетом в роботі облавтодору стане підготовка доріг до проведення Євро-2012

Ігор Завійський: У 2010 році пріоритетом в роботі облавтодору стане підготовка доріг до проведення Євро-2012

Про особливості ремонтів 2009 року розповів начальник Державної служби автомобільних доріг України `Укравтодор` у Львівській області Ігор Завійський.

- Мережа автомобільних доріг загального користування Львівської області складає 8 372,7 км, з них автомобільні дороги державного значення 1 039,2 км. На даний час ця мережа забезпечує потребу у внутрішніх та міжнародних автотранспортних перевезеннях.

Проте щорічне збільшення транспортних потоків вимагає значного росту обсягів дорожніх робіт, насамперед капітальних ремонтів, оскільки станом на сьогоднішній день на більш ніж 95% автомобільних доріг загального користування пропущено 2-3 нормативних терміни проведення капітального ремонту.

Саме у збільшенні обсягів будівництва, реконструкції та капітального ремонту та постійному підвищенні якості поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг бачимо головні завдання, які стоять перед Службою автомобільних доріг.

- Скільки коштів було виділено на ремонт і які роботи за них проведено?

- По капітальному ремонту автомобільних доріг загального користування за 10 місяців 2009 року виконано робіт на суму 20,8 млн. грн.

Укравтодором при підтримці Кабінету Міністрів України прийнято рішення щодо збільшення у 2009 році обсягів фінансування поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Львівської області з 206,3 млн. грн. до 245,7 млн. грн.. Це дасть можливість розрахуватись за виконані роботи та проводити належну експлуатацію автомобільних доріг в зимовий період.

У 2009 році навіть за умови значного зменшення надходжень до спецфонду Державного бюджету виконані роботи по будівництву двох мостових переходів через річку Яблунька в селі Нижня Яблунька на автомобільній дорозі Нижня Яблунька – Турка на суму 4,9 млн. грн. Завершення робіт та введення мостових переходів в експлуатацію заплановано у 2010 році.

- Які дороги відремонтують ще до кінця року?

- У 4 кварталі 2009 року поряд з підготовкою автомобільних доріг та підрядних організацій до осінньо-зимової експлуатації, активно продовжують виконуватись ремонтні роботи. Заплановано провести роботи по поточному ремонту автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп на суму 1 млн. грн., та поточному ремонту більше 20 автомобільних доріг місцевого значення на суму 8,3 млн. грн.

- Як триває підготовка дорожньої інфраструктури в рамках підготовки до Євро-2012?

- Підготовка автомобільних доріг загального користування до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 стане пріоритетним напрямком роботи Служби автомобільних доріг у Львівській області в 2010-2012 роках.

За цей період, відповідно до Постанови Кабміну від 22.07.2009 р., лише на території Львівської області планується виконати роботи по будівництву, реконструкції та капітальному ремонту автомобільних доріг загального користування на загальну суму 1,792 млрд. грн.

Програма підготовки автомобільних доріг загального користування до ЄВРО -2012 включає три пріоритетні напрямки:

Перший, це - реконструкція, капітальний та поточний ремонти автомобільних доріг державного значення в напрямку державного кордону - 863,8 млн. грн. В тому числі капітальний та поточний ремонт автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп (км 434+230-км 702+424) - 90,56 млн. грн.; реконструкція та капітальний ремонт автомобільної дороги М-09 Львів-Рава Руська -169,24 млн. грн.; капітальний ремонт автомобільної дороги М-10 Львів-Краковець - 402,72 млн. грн.; капітальний ремонт автомобільної дороги М-11 Львів-Шегині – 201,28 млн. грн.

Також в рамках підготовки до Євро-2012 заплановано будівництво під’їзних автомобільних доріг до майбутніх міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Республікою Польща – 393,55 млн. грн. В тому числі під’їзна автомобільна дорога до МАПП Грушів –Будомеж – 73,15 млн. грн.; під’їзна автомобільна дорога до МАПП Нижанковичі-Мельховіце -224,5 млн. грн.; під’їзна автомобільна дорога до МАПП Угринів-Долгобичув – 95,9 млн. грн.

Третій важливий напрям – це ремонт автомобільних доріг в напрямку до резервних аеропортів, капітальні ремонти автомобільних доріг. В тому числі капітальний ремонт автомобільної дороги Н-17 Львів-Радехів-Луцьк – 151,0 млн. грн., капітальний ремонт автомобільної дороги Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига в межах Львівської області – 100 млн. грн., пониження проїзної частини автомобільної дороги Т-14-16 Львів-Пустомити–Мединичі і зв’язку з реконструкцією аеродрому ДП `Міжнародний аеропорт `Львів` – 78 млн. грн., капітальний ремонт під’їзду до м.Трускавець та Східниця від автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп через автомобільні дороги Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий та Т-14-02 Турка-Трускавець-Дрогобич-Пісочне – 206,09 млн. грн.

- Цього року в області рано пішов снігопад – у середині жовтня, чи це не призупинило роботи і не призвело до затягування по термінах?

- Дорожні підприємства, що виконують роботи на автомобільних дорогах загального користування, були належним чином підготовлені до цього снігопаду. Своєчасно проводились роботи по розчистці дорожнього покриття від снігу та його обробці протиожеледними матеріалами.

Снігопад також не мав вирішального впливу на темпи і графіки виконання робіт з поточного ремонту автодоріг загального користування.

Робота підрядних організацій була спланована таким чином, що під час несприятливих погодних умов проводились організаційні та підготовчі роботи (заготівля матеріалів, земляні, бетонні роботи, обслуговування техніки).

Це дало можливість в кінцевому результаті забезпечити своєчасне виконання поставлених Укравтодором виробничих завдань.

Роботи на трасі до Славського, а також Київ-Чоп проводили іноземні компанії, зокрема турецька Онур і македонська Граніт. Які ще іноземні компанії будують у нас дороги, яка частка робіт припадає на іноземців, а яка на місцеві компанії?

Справді, роботи по капітальному ремонту автомобільної дороги Київ-Чоп в межах Львівської області виконували підрядні організації, які виграли міжнародний тендер у рамках реалізації кредитної угоди між Україною та Європейським банком реконструкції і розвитку.

Зокрема, на ділянці км 441+637 (м. Броди) – км 530+202 (м. Львів) довжиною 89 км роботи виконувало ТзОВ `Онур-Конструкціон` – представництво в Україні турецької фірми `Онур`, на ділянці км 530+202 (м. Львів) – км 621+500 (м. Стрий) довжиною 91 км - ДП `Граніт-Україна` представництво македонської фірми `Граніт`.

У 2009 році для виконання робіт на дорогах загального користування Львівської області залучалось на тендерних засадах лише одне підприємство, що має в статутному фонді іноземний капітал, – ТзОВ `Онур-Конструкціон`.

- Які компанії загалом проводили роботи на дорогах області?

- Серед підрядних організацій, які у 2009 році забезпечили своєчасне і якісне виконання робіт, слід відзначити ДП `Львівський облавтодор` з обсягом виконаних робіт за 10 місяців 2009 року 124,3 млн. грн., ЗАТ `Трансмост`, яке виконало робіт за 10 місяців на суму 23,6 млн. грн., а також ТзОВ `Будімекс Автодор` з обсягом виконаних робіт за 10 місяців 6,4 млн. грн.

У стислі терміни із застосуванням нової високопродуктивної техніки в жовтні поточного року ТзОВ `Онур-Конструкціон` виконано роботи з поточного ремонту 8,2 км автомобільної дороги Сколе-Славське вартістю 19,6 млн. грн.

- Наскільки сучасними є технології, які використовують при ремонтних роботах на дорогах Львівщини?

- Використання сучасних технологій зумовлюють два головні фактори: наявність сучасної спеціалізованої техніки (асфальтні заводи, навантажувачі, асфальтоукладальники, котки і т.д.) та наявність і вміння працювати з сучасними матеріалами (модифіковані бітуми, кубовидний фракційний щебінь, бітумні емульсії, геотекстильні матеріали і т.д.).

Обов`язковими умовами тендерів, які поводились Службою автомобільних доріг, є врахування цих факторів, тому використання сучасних технологій гарантовано в повній мірі.

http://www.vgolos.com.ua/
Идентификатор: 6817