В рамках виставки `InterBudExpo` традиційно відбудеться День Маркетингу

В рамках виставки `InterBudExpo` традиційно відбудеться День Маркетингу

25 березня 2010 року, в рамках міжнародної спеціалізованої виставки `InterBudExpo`, традиційно відбудеться День Маркетингу. Організатори заходу – компанія Publicity Creating та оргкомітет виставки `InterBudExpo`.

Ця подія відбудеться вже сьомий раз і збере провідних фахівців з маркетингових технологій та операторів українського будівельного ринку. Попередній День Маркетингу, що відбувся восени, відвідали понад 100 учасників.

Тема заходу – `Оптимальні маркетингові інструменти та прогнозовані результати доля компаній будівельного ринку`.

День Маркетингу пройде у форматі сесії доповідей: перед учасниками виступатимуть провідні експерти галузі маркетингових комунікацій, які поділяться досвідом щодо методів просування продукції та брендів.

В ході Дня Маркетингу керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств та організацій ознайомляться з ефективними маркетинговими інструментами, способами оптимізації маркетингового бюджету, просуванням брендів, побудовою репутації та підвищенням рівня продажів на будівельному ринку.
Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: `Вихід економіки із кризи безперечно почнеться із будівельного ринку, і готуватись до роботи у пост-кризовий період треба вже зараз. Підприємства, які оперативно застосують ефективні маркетингові інструменти, будуть мати переваги у конкурентній боротьбі`.

День Маркетингу відбудеться 25 березня у ВЦ `КиївЕкспоПлаза` (вул. Салютна, 2-Б, м. Нивки, павільйон №1, конференц-зал №2). Початок об 11:00.
Вхід – для відвідувачів виставки вільний.
Идентификатор: 7074