Проектування елеваторів

Нет в наличии
Проектування елеваторів
На сьогоднішній день, на увазі фізичного та морального зносу старого елеваторного обладнання, гостро стоїть питання його заміни на сучасне обладнання для зберігання та сушіння зерна.
ТОВ «ПБО УКРСПЕЦПРОЕКТ» надає повний комплекс робіт для створення повного пакету проектної документації, дозволяє раз і назавжди вирішити проблеми, пов'язані з очищенням, сушінням, зберіганням і транспортуванням зерна.

В склад проекта входить:
Генеральний план
Технологічні рішення. Аспірація
Архітектурно-будівельні рішення всіх споруд елеватора
Зовнішні мережі водопроводу та каналізації
Технічні рішення теплогенераторів для зерносушок
Внутріплощадкові мережі газопостачання
Внутрішньоплощадкові мережі електропостачання
Проект організації будівництва
Оцінка впливу на навколишнє середовище
Кошторисна документація
Очисні споруди
Система пожежної сигналізації
Блискавкозахист
Технічний звіт по топографо-геодезичних роботах
Технічний звіт по інженерно- геологічних вишукуваннях.

Якісно спроектовані елеватори - це основа для успішного будівництва і запуску будь-якого сучасного зерносховища. Від якості проекту прямо залежить, наскільки швидко буде введено в експлуатацію зерносховище, скільки необхідно коштів для будівництва елеватора і його подальшої експлуатації. Розробка технологічної схеми елеватора передбачає використання сучасних рішень і технологій, високоефективне обладнання вітчизняних і закордонних компаній. Місткість зерносховища повинна відповідати потребам місцевості, господарства, в яких передбачається його будівництво.

Як правило, комплекс проектується з таких об'єктів:
- Робоча вежа, в якій розташовується очисне обладнання, є основним технологічним і найбільш відповідальним спорудою елеватора. Вона призначена для доставки зерна надходить від приймальних пристроїв, його очищення та розподілу по ємностей або іншим об'єктам комплексу. Конструктивно робоча башта являє собою багатоповерхову споруду на основі потужного сталевого каркаса обшитого профільованими оцинкованими листами. У вежі розташовано очисне обладнання (скальператори, сепаратори), норії (незгірш трьох) для підйому зерна на верхні галереї, очищення і відвантаження, система аспірації, бункерні (потокові) ваги.
- Пункт приймання зерна з автотранспорту, що складається з автоопрокидувач, приймального бункера (Завальна яма), транспортерів і норій, системи аспірації пилу. Призначений для приймання зерна з автомашин з причепом довжиною до 18 м і вантажопідйомністю 60 тонн. Залежно від продуктивності та технологічної схеми комплексу такий пункт проектують на 1, 2 або більше проїздів. Продуктивність пункту приймання на один проїзд визначається технологічним часом розвантаження однієї машини (час заїзду-виїзду, відкривання-закривання бортів, підйом-опускання автоопрокидувач) і зазвичай становить 100-120 т / ч.- Керована комп'ютером сучасна вакуумна зерносушарка здатна працювати в автоматичному режимі, підтримуючи рівномірну задану вологість зерна на виході з сушарки завдяки застосуванню новітніх передових технологій сушіння.
- Металеві ємності для зберігання зерна (силоси) встановлені на бетонних підставах з різною місткістю від 100 до 10000 тон, розташовані в ряд або іншим способом залежно від їх кількості та технологічної схеми. У свою чергу ємності поділяють на силоси з плоским бетонною основою і силоси з конусним металевим днищем. Для вентилювання зерна в силосах з плоским підставою передбачаються спеціальні канали, а в силосах з конусним днищем встановлюється спеціальна система активного вентилювання. Ємності конструктивно ув'язані з верхніми і нижніми галереями. Верхні галереї складаються із сталевих конструкцій, що спираються на стійки і даху силосів, на яких розташовуються транспортери для завантаження силосів і проходи для обслуговування. Нижні галереї, як правило, виконуються у вигляді залізобетонних тунелів висотою не менше 2 м в фундаментах силосів і призначені для розміщення в них транспортерів для вивантаження ємностей.
- Пристрій приймання-відвантаження зерна в залізничні вагони, що дозволяє вивантажувати одночасно 1, 2, або більше вагонів. Воно має криту наземну конструкцію і підземну частину, в якій розміщується транспортне обладнання. Для запобігання утворення пилу під час розвантаження / завантаження вагонів встановлюється спеціальна система аспірації.
- Ваговий комплекс, що складається з автомобільних (довжиною 20м) і вагонних електронних ваг, призначений для визначення кількості прийнятого і відпускається зерна.
- Лабораторія, яка має у своєму розпорядженні автоматичні пробовідбірники та обладнання для експрес-аналізу надходить зерна, за лічені секунди визначає різні якісні показники зерна. Зазвичай розміщується в одному корпусі з адміністрацією елеватора.
Технические характеристики
Артикул46177
Обновление: 25.08.2021
Добавлено: 20.02.2015
Идентификатор: 46177