На реконструкцію Шулявського мосту в Києві потрібно не менш як 150 млн. грн. - попередні підрахунки

На реконструкцію Шулявського мосту в Києві потрібно не менш як 150 млн. грн. - попередні підрахунки

На реконструкцію Шулявського шляхопроводу в Києві потрібно не менш як 150 млн. грн.
Про це повідомив під час виїзної наради в районі Шулявського мосту директор Інституту “Київдормістпроект” АТ “Київпроект” Володимир ВОРОБЙОВ, інформує газета “Хрещатик” в №100 (3090) від 3 липня 2007 р.
“За попередніми підрахунками, на це потрібно понад 150 млн. грн., - повідомив В.ВОРОБЙОВ. - Але наразі ще не оголосили тендер, який визначить виконавця проектних робіт”.
За його словами, фахівці їхнього інституту поки що підготували дві передпроектні пропозиції. Одна з них передбачає підсилення існуючої конструкції мосту, розширення проїжджої частини з 6 до 8 смуг. До того ж, планується доповнити транспортну розв’язку новими право- і лівоповоротними з’їздами-заїздами зі шляхопроводу на проспект Перемоги і вулицю Індустріальну.
В.ВОРОБЙОВ зазначив, що реконструкцію шляхопроводу біля станції метро “Шулявська” планували вже давно, а пошкодження, які виникли через пожежі, лише прискорили початок ремонтних робіт. За його словами, якщо нинішнього року підготувати всю проектну документацію і розпочати роботи, то реконструкцію шляхопроводу можна реально завершити до 2010 року.
В мерії реконструкцію планують завершити до початку фінального турніру Євро-2012. Наразі столична влада має вирішити кілька важливих питань, зокрема, домовитися з підприємцями, які працюють біля метро “Шулявська”, про їхнє переселення в інше місце. Не менш важливим є також розв’язання питання з керівництвом заводу `Більшовик` стосовно `втручання` на їхню територію з метою розширення транспортної розв’язки.
На сьогодні будівельники встановлюють під мостом металеві підпори, які замовляють на столичному підприємстві “Ленінська кузня”. Заводчани вже виготовили третину від необхідної кількості підпор. На думку фахівців, такі конструкції зможуть утримувати шляхопровід ще років 5.
***Шулявський шляхопровід побудували в 1964 році. Його довжина - 295 м, ширина від 14 до 21 м. Після реконструкції об’єкт розширять до 32 м. Відтак його пропускна спроможність зросте вдвічі.
Як повідомляв УНІАН, 23 квітня близько 19.30 біля станції метро «Шулявська» виникла пожежа. Вогонь пошкодив близько 800 квадратних метрів торгових павільйонів ринку «секонд-хенд», розташованого поряд з метро. Під час пожежі частина Шулявського мосту сильно постраждала від перегріву, внаслідок чого шляхопровід було закрито. 25 квітня для проїзду транспорту на мосту відкрили по одній смузі в обидві сторони.
УНІАН
Идентификатор: 2267