Влада Українки виступає проти будівництва столичної окружної дороги по території міста

Влада Українки виступає проти будівництва столичної окружної дороги по території міста

Депутати міської ради Українки (Обухівський район Київської області) виступають проти будівництва столичної Великої окружної дороги по території міста.
Як передає кореспондент УНІАН, про це вони заявили сьогодні в ході прес-конференції в Києві.
За словами секретаря міськради Українки Наталії КАСЯНОВИЧ, проект дороги необхідно переглянути, оскільки її будівництво на території міста завдасть серйозної шкоди екології й зробить неможливим подальший розвиток Українки.
“Громадськість Українки підтримує будівництво окружної дороги, але виступає категорично проти реалізації проекту, в якому не враховується думка жителів Українки, порушується законодавство й не враховується екологічний вплив на навколишню територію. Громадськості Українки ніхто не збирається пояснювати, чому проектом передбачається будівництво дороги саме в районі річки Стугна, де знаходиться єдина зона відпочинку жителів міста”, - зазначила Н.КАСЬЯНОВИЧ.
Вона також підкреслила, що проектом окружної дороги не враховано генеральний план забудови Українки, що робить неможливим подальший розвиток міста.
«Територія, на якій планується проходження дороги, в стратегії міста й генеральному плані визначена як масштабний проект «Українка-2», яким передбачається будівництво багатоповерхового житлового району, паркової зони та території для розвитку туристичної інфраструктури», - додала секретар міськради.
За її словами, на сьогоднішній день Київська облдержадміністрація видала ряд листів-дозволів на зміну цільового призначення земельних ділянок, що знаходяться в межах Українки. “Цільове призначення 72-х лісогосподарських ділянок змінено на землі сільськогосподарського призначення, також планується їх подальша передача в приватну власність невідомим громадянам», - сказала Н.КАСЬЯНОВИЧ і додала: “Площа кожної ділянки становить 0,92 га, що дозволяє змінювати її цільове призначення без рішення Кабінету міністрів України, з яким повинна узгоджуватися зміна цільового призначення земельних ділянок площею від 1 га”.
При цьому, за даними Н.КАСЬЯНОВИЧ, проектом будівництва дороги передбачається її проходження по території цих 72 ділянок. «В результаті, держава буде вимушена викупляти дані ділянки за комерційними цінами, а вартість 1 сотки землі в Українці становить близько 20 тис. дол.», - зазначила вона.
Н.КАСЬЯНОВИЧ повідомила, що міськрада Українки запропонувала Київській облдержадміністрації альтернативний проект будівництва окружної дороги, який не зачіпає зони відпочинку городян і не завдає шкоди екології міста.
“Але на наші пропозиції урядовці не звертають ніякої уваги, тому ми звертаємося до Президента України, голови Верховної Ради, прем`єр-міністра із закликом захистити наші права, не допустити проходження Великої окружної дороги через Українку, припинити реалізацію корупційних схем, які за рахунок афер із землею дозволять привласнити державні кошти», - заявила секретар міськради.
Як повідомляв УНІАН, у грудні 2007 року перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Денис БАСС повідомив, що нова Велика окружна автодорога навколо Києва з`єднає три міжнародні транспортні коридори й чотири національних.
Орієнтовний термін завершення будівництва дороги - 2015 рік, а до 2012 року планується реалізувати більше половини проекту. Його орієнтовна вартість - 25,3 млрд. грн.
Як зазначив Д.БАСС, зараз із урахуванням європейського досвіду розробляється генеральний план розвитку придорожньої інфраструктури. Зокрема, залучені експерти німецької компанії GTZ і англійської Moushel.
За словами першого заступника голови КМДА, це будівництво є першим досвідом не тільки Києва, але й України з будівництва таких інфраструктурних об`єктів.
«Особливо відповідальним це завдання є у зв`язку з підготовкою Києва до проведення Чемпіонату з футболу Євро-2012. Нова окружна дорога з`єднає три міжнародних транспортних коридори і чотири національних, що важливо при проведенні заходів такого масштабу. При проектуванні обов`язково будуть передбачені термінали для вантажного транспорту, митних і товарних складів, щоб максимально розвантажити від їх присутності приміські й міські зони Києва», - зазначив Д.БАСС.
Крім того, планується побудувати два мости через Дніпро, а також 40 мостів, шляхопроводів і транспортних розв`язок в цілому. Орієнтовна вартість будівництва - 25,3 млрд. грн. в цінах 2006 року без урахування виплат компенсацій за вилучення земель, будівель, втрат сільськогосподарського виробництва, перенесення інженерних комунікацій тощо.
У зв`язку з цим накладено тимчасове обмеження на вилучення й зміну цільового призначення земельних ділянок, які співпадають з генеральним напрямком проходження траси. Замовником проектно-кошторисних і будівельних робіт Великої кільцевої дороги визначена служба автомобільних доріг Київської області і Державна служба автомобільних доріг України.
У 2005 р. інститут «Укрдіпродор» розробив передпроектну документацію будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва, яка передбачала три варіанти напрямку проходження траси. На їх основі рекомендований для подальшого узгодження й подальшого проектування варіант, при якому довжина траси становитиме 206,094 км, із яких по існуючій дорозі проходитиме 64,714 км, буде побудовано 123,094 км нових ділянок.
Замовник робіт – "Укравтодор", розробник проекту - інститут "Укрдіпродор", роботами в області займається Служба автомобільних доріг Київської області (Київоблавтодор).
УНІАН
Идентификатор: 3720